söndag 2 oktober 2011

våran helg...

Ja just nu e jag på jobbet med en enorm ryggvärk... jag får bita ihop tog mig en alvedon och en ipren hoppas att det hjälper lite...

Ja jag måste ju skriva lite om våran mini mini semester:) hehe..
Vi åkte på fredag kväll med husvagn till min syster i kungshamn.. vi var framme rätt sent så det blev att backa intill vagnen och bädda å lägga barnen.. gick mycket bra att ha Meia sovandes i husvagnen hon e såååå himla duktig.. va inga konstigheter hon bara somnade och hon vaknade kl åtta å satte sig på toan... jag e såå stolt över henne... Colin sov inne i rese säng hos mormor och morfar.. han hade oxå skött sig galant. sovit hela natten och när han vaknade på morgonen så låg han mest å kikade och prata lite.. inget skrik....

Sen åkte vi in till kungshamn på lördag dag och var på hummer fest, dom hade gratis ansikts målning på barnen, lite lotterier, karuseller och så fick man se sjukt stora humrar... shit asså dom va gigantiska... Colin stod och tittade och bara sa oj oj... det va häftigt... Sen bar det iväg en sväng över till Smögen där vi handlade lite räkor... kanske ska äta dom ikväll lite mysigt... Å sen åkte vi hem till syrran igen och hade kalas för Linneá som blir sex år på tisdag:) stora tjejen...

När vi åkte så kikade vi in till Johan och Maria i trollhättan... där blev det mat och barnen lekte för fullt det va såå roligt att träffa dom.. vi träffas alldeles för sällan. och jag tyckte att det va så kul för Meia va inte det minsta blyg så skoj... hon brukar ju vara så himla blyg.. vi åkte sent därifrån och när vi väl var hemma så åkte vi förbi butiken så i säng va vi inte fören runt två.. men barnen sov så gott i bilen.. så det gick inte någon nöd på dom...

idag ska jag bara ta det lugnt sen och kanske scrapa lite... om jag orkar.. ska sluta kl fyra...

ha det nu så gott alla läsare...
kram kram

4 kommentarer :

  1. Va mysigt med en husvagns semester! Ja älskar kusten och smögen!! Var där på min semester i sommras :) Är det eran eller mor och fars husvagn?? Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker det e jätte mysigt där jag med:) Det var svärfars husvagn:) så skönt att kunna låna istället för att ha en själva:) kram kram

    SvaraRadera
  3. Låter som ni hade en riktigt bra liten mini semester! Skönt! Och roligt!!! Hoppas Johan o Maria mådde bra där borta i Trollhättan.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter underbart ♥
    /Kram från mig som äntligen kan kommentera efter att bytt Webbläsare :)

    /Kram Kram

    SvaraRadera