tisdag 18 oktober 2011

Idag har det varit en konstig dag eller vad man nu vill säga om den... det började i går kväll med väldigt ont i magen och illa mående.. men jag har haft ont i magen i flera dagar nu i sträck.. I morses så mådde jag lika dant som i går kväll... så jag fick bli hemma idag kan ju inte springa på toa hela tiden när man e på jobbet... Men jag kunde ju åtminstone röja lite hemma i min egen takt och om det blir för jobbigt kan man ju alltid ta en paus:)
så barnens rum e städade och vårat data bord som varit över öst med grejer. men nu kan man sitta här med gott om plats:) hihi..

Den lilla kattungen som e kvar mår ganska bra tycker jag hon verkar inte må så dåligt men hon e ju inte den piggaste katten direkt sover mest, men hon äter och dricker bra så jag fortsätter väl och avmaskar henne... hon söker kontakt hos oss hela tiden och vill sova med oss vilket hon givetvis får när vi e vakna men hon e inte med oss under natten då hon kanske missar att gå på toa... men mycket mys blir det...

Idag va Colin mycket ledsen efter dagis och stora syster Meia berättade givetvis att han oxå varit mycket ledsen på dagis..
han var väldigt trött å så men han har fått en massa blåsor på tungan igen och det såg ut som han hade fått några prickar på rumpan oxå... så det kanske inte var höstblåsor han hade sist...
kanske e nu han har fått det då... såg först ut som han bränt sig på tungan och att huden hade bränts bort typ... så inte konstigt att han inte vill stänga munnen stackarn... han kanske blir hemma i morgon vi får se hur han mår i morgon... och hoppas att inte meia får denna skit... för usch om man inte kan äta ordentligt...

hade gött kramen

2 kommentarer :

  1. Hoppas din mage blir bättre,Em
    Naw,stackars lille Colin,Farmors sötis /Puss
    Håller tummarna för att det går över & att Meia inte får det!

    Tror att lillkissen kommer ta igen & växa till sig,hon är ju sååå söt lill"fisen" Ha det så bra/Kram till er alla

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre snart!
    I framtiden när jag köper mig ett hus och om ni fortfarande har kattungar så köper jag gärna en av er :) är så sugen men de går ju inte ha i lägenhet. Får leka med mammas katt så länge, Alfons :)
    Kram Kram

    SvaraRadera