torsdag 6 oktober 2011

Konstigt!!

Jaa igår va en knepig dag även idag. har känt mig både ledsen och arg...
Vet inte varför men kvinnor e ju såna ibland så det e väl bara bita i.... och låta dagarna gå tills det blir bra..
Igår blev det en sen promenad med Emelie och hennes hund Meija... roligt..
Nu i kvällen blev det en promenad med syrran så nu känner jag mig lite bättre...

Har nu gjort mig två beställningar hos Nancy...
Hoppas det blir kanon.. det tror jag.. vet inte om jag just ville ha den texten som jag beställt men kommer förmodligen att beställa ett lika dant senare fast med annan text... jag vill nämligen ha halsbandet snart så jag blir nog nöjd i vilket fall som helst:)

Snart när älsklingen kommer hem så ska det bli lite film tror jag eller bara allmänt mys i soffan:)

ha det nu så bra..
kram kram

1 kommentar :

  1. Mmmm,ibland är allting "konstigt"...
    Tack för idag & du ~ Jag fick skriva om min kommentar i ditt inlägg ang kattungen mm för tydligen hade blogger "kollrat bort" den när vi var på Sörens!

    Det är en massa strul i blogger just nu verkar det som :(
    Flera i min bloggbekantskap har trassel med både det ena & det andra!

    /Kram

    SvaraRadera