måndag 24 oktober 2011

Ändrade planer!

Jaa dagen blev inte riktigt som planerat.. men men det får gå ändå..
Meningen var att jag å min kära Cristian skulle dela på dagen på jobbet.
men istället fick han hämta våra barn på dagis tidigare eftersom dom inte kan ta in information som jag har gett dom. Jag öppnade i alla fall i morses eftersom crille skulle till tandläkaren.
sen va det meningen att han skulle jobba en stund efter detta men så blev det inte. med en bedövad mun så e det inte så lätt.
så jag jobbade och nu så ska crille göra massa pappers arbete. så jag får alltså jobba 12 timmars pass idag..
Men jag säger ju att jag e stål kvinnan. va lite jobbigt förut bara att jag inte fått i mig någon mat.. men det kom min snälla mamma med nyss så nu har jag ätit...
så nu ska jag jobba mina sista timmar för dagen slutar ju kl tio så e ju bara fyra timmar kvar.. hehe...

hoppas lilleman mår bättre i morgon..
hade bra kram kram

2 kommentarer :

  1. Oj ja ibland blir det verkligen inte som man tänker sig! Hoppas att du får vila dig efter dessa timmar!! Ta hand om dig!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Mmm...12 timmarspass är jobbiga,det vet min Micke!
    Hoppas info går in nästa gång till de på dagiset ;)
    Ha det så gott/Kram Kram

    SvaraRadera