måndag 10 oktober 2011

hoppas!!

Ja nu hoppas jag på att det inte ska ske mera tråkigheter...
jag pratade med en vetrinär idag om den lilla kattungen som finns kvar. jag vill verkligen inte att något ska hända henne. men vetrinären trodde inte det var katt pest i alla fall för då brukar dom dö inom ett par dagar och det var flera saker som inte stämde in, men hon trodde att den kunde vara mask även fast jag maskat av den. så detta ska jag göra nu maska av den lilla kattungen ofta. äter och dricker bra gör den i alla fall och idag sprang den runt lite grann å busa, det har hon inte gjort på länge.. så jag hoppas att hon slipper att bli sjuk..

i morgon kanske det bär av mot trollhättan på mässa men vi vet inte riktigt än hur det blir. det får morgondagen utvisa.

Colin e på bättringsväg men Meia hostar som en tok.. hoppas att det går över snart.. trodde hon skulle kräkas förut när hon hostade så, men hoppas nu att det blir bra.. bara dom kan ta på barnen kläder på dagis så blir det nog bra.

Kram kram

3 kommentarer :

  1. Åh så kul med mässa!
    Hoppas ni kommer iväg och får en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för den lilla kattungen!
    Om ni åker på mässan hoppas jag den blir bra med många billiga inköp :)
    Tack så ♥-ligt för igår/Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas dom kryar på sig ordentligt!! Har sjukling här hemma med, men det är visserligen "bara" feber. Hoppas att ni kommer iväg på mässan, sådant är alltid roligt att gå på!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera