fredag 7 oktober 2011

Sjukdom..

Ja nu i kvällen upptäckte jag en mindre rolig grej..
Vi satt och år och Colin gnällde å sa ajaj flera gånger... då säger Meia han har nog bitit sig..
så jag lurade Colin att räcka ut tungan och jag får se en tunga med massor av blåsor verkligen massor...
inte konstigt att han har ont.. har nu sökt lite på nätet och kommit fram till att det förmodligen är höstblåsor.. får se om det visar sig vara detta.. han har ingen feber men det stod att man kan få det fast oftast inte högre än 40 grader och man brukar få blåsor på fötter och händer... men som sagt vi får se hur det utvecklar sig under  morgon dagen jag ska självklart kolla till han några gånger under natten... Stod oxå att det var smittsamt fast vuxna är oftast immuna mot detta...
Sackars lille killen...

Morgon dagen bjuder på jobb.. men det går säkert oxå bra barnen ska vara med pappa crille kan tänka mig att dom mest springer runt och leker medan pappa leker med sitt:) men bara dom e nöjda och restterande sköts så e det ju helt ok.. jag gör ju mina saker oxå medan barnen leker och är nöjda.. så hoppas och jag TROR att att det kommer gå bra..

Sen i morgon på kvällen så får vi se vad som bjuds...

kanske bara lite mys:)
hade nu så bra..
kram kram

1 kommentar :

  1. Stackars lille Colin :(
    /Kram Kram från Farmor!

    SvaraRadera