måndag 3 oktober 2011

Smycken..

Jag har tänkt att jag ska beställa ett halsband av min kompis Sandras mamma. Ann-Charlotte. Hon gör så himla fina smycken. så nu har jag tänkt att beställa ett halsband som kallas "omfamnar" Vet bara inte vad jag vill ha för text. kan ni hjälpa mig? Jag tänkte först kärlek och barnens namn, men vet inte riktigt det är ju fyra sidor man kan ha text på och jag vill ha något fint men är så dålig på att komma på vad. så ni får gärna komma med förslag??? Jag ska ha en vit ängel är det tänkt..


Kika gärna in på hennes sida och titta på hennes fina verk.
Jag har fastnat för många fina grejer men får ju ta lite i taget.
http://nancy66.se/smycken.html

Hoppas att ni hittar något ni gillar..
Kram kram

4 kommentarer :

  1. ~Snyggt~ Den lilla ängeln är så söt :)
    Text är svårt & lite personligt vad man gillar!

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hade valt att skriva: Emelie, Meia, Colin och Christian!
    Supersnyggt halsband, ska se till att genast titta på hennes sida!
    Ses på lördag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du kommenterade min blogg madde blev jätte glad:) och självklart blir jag lika glad när du kommenterar min blogg anneli:)Ja madde hon gör jätte fina saker..

    SvaraRadera