tisdag 11 oktober 2011

ingen mässa!

Ja det blev tyvärr ingen mässa för oss idag vi var inte tillräckligt pigga för det.. men det kommer nog flera gånger.. eller rätta sagt jag vet att det kommer flera gånger:)

dagen har bjudit på jobb och lite andra saker man måste fixa med..
Jag har idag köpt en leksak till mina katter:) en ny klös pelare, det var behövligt och jag tror att dom kommer gilla den.. Lakrits kommer i alla fall att gilla den det vet jag:) han gillar det mesta våra goa kisse..

Snart ska jag iväg och jobba hoppas jag lyckas bara för jag e super duper trött men jag tror att det kommer gå bra...

hade bra
kram kram

2 kommentarer :

  1. Synd med mässan men det klart det kommer fler gånger! :)
    Kul att få shoppa ny leksak till katterna, kan tänka mig att dom blev glada :)

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. ~Ja,visst det kommer nog många fler mässdagar~
    Ha det så gott/Kram

    Pst..Vi fick lämna tbx vår "låda" den var alldeles för liten,men vi hittade en jättebra & snygg i Skövde igår :)
    Roligt med nytt Klösträd till Pälsklingarna/Nospuss till dem

    SvaraRadera