söndag 23 oktober 2011

helgen!!

jaa då va helgen över snart... tiden går sååå fort.. men vi har hunnit med lite grann under helgen..
igår myste vi mest hela familjen.. gjorde inte speciellt mycke mer än att vi var i skövde och köpte oss nya kuddar för oj vad ont i nacken vi haft det senaste, e nog pga av lite stress å mycke att tänka på oxå men det hjälper ju inte direkt å sova på platta kuddar. så nu ska vi hoppas på att det blir bra.. i morse gjorde jag i ordning lillan som skulle hämtas av farfar och barbro, hon skulle ju till söndagskolan:) sen skulle jag ta upp colin han hade i och för sig varit vaken en stund men han var nöjd så han fick vara kvar tills jag va klar med meia...
när jag kom in till min lille prins ser jag en kille i bara blöja och BAJS i hela sängen.. vilken liten skit gris.. blev duschen direkt för lille man.. men han va så nöjd ändå... sen blev det mysig frukost med pappa innan han stack till jobbet...

Jag skulle baka en kladdkaka men brände så klart blockchokladen så vi tog oss en promenad till affären med malin och lille victor för att köpa ny. sen bakade jag klart kakan och in i frysen...
blev lite fisk soppa till lunch för mig och lille man. meia stannade kvar hos farfar och barbro efter kyrkan.. tycker hon e mysigt att få vara med farfar och barbro alldeles själv:)

sen va det lite jobb tid för mig och sen hämtade jag lillan och vi röjde upp allt skräp i trädgården. så nu e det bara allt med buskar och blommor kvar... sen fick vi hjälp att ta ner studsmattan idag så nu e det gjort.. och det blev köttfärsås och makkaroner till kvällsmat å OM colin gillar detta. två stora portioner åt han... mumsigt...

i morgon e de en ny dag... hoppas eran dag varit bra...
kram kram

3 kommentarer :

  1. Härligt med nya kuddar!
    Men såå roligt för Meia med Söndagsskolan,det gillar hon ju så mycket!*Hahaa* Såå Colin gör som Faster Maria gjorde *fniss*
    /Kraam på er!

    SvaraRadera
  2. hehe ja det e tydligt de. men han hade ju som tur var inte smakat på bajset i alla fall:)

    SvaraRadera
  3. Låter som en mysig dag på dagen haha.. tur han var nöjd men det är han väl jämt den lille godingen :).... svar på ditt inlägg för ett antar dagar sen: givetvis ska vi boka en tid för visning!!! Säg bara till när du har lediga datum så ska vi se om jag också kan passa in någon dag :) Vore så roligt att få komma till er!
    Ha det gott! Ta hand om er!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera