torsdag 20 oktober 2011

huvudvärk!

jaa usch vilken hemsk huvudvärk jag har idag och ont i halsen.. blää för detta men det går ju över snart förhoppningsvis:)

Colin mår lite bättre idag han har ätit lite bättre idag igår åt han ju inget mer än lite äpple bitar och gurk bitar och saft gick ner de e klart.. natten va jobbig för våran lille pojk vaknade flera gånger... han skrek fast han sov så han fick sova inne hos oss i natt va ju lite lättare när mamma kunde klappa påp kinden och hålla i handen under natten... men sovit så bra har jag ju inte gjort pga av detta men man gör ju allt för sina små älsklingar... får hoppas att denna natt blir bättre:)

snart ska jag sitta å beställa lite kläder för jag har äntligen hittat en sida som en tjej tipsade om på en blogg om underkläder där till och med jag kan handla eftersom dom har rätt storlek.. tycker jag e häftigt:)
hoppas bara att de e som det ska med kläderna bara så man blir nöjd men får la skicka tillbaka det annars kan man ju hoppas...

ha det nu bra nu ska jag mysa ner mig i soffan med min älskling..

1 kommentar :

  1. Usch,huvudvärk är inget roligt :(
    Hoppas det är bättre idag! Härligt att lille Colin är bättre nu,sötisen ♥
    Spännande med nätshopping :) Tack snälla för att du ville hjälpa oss med tillgodokvittot igår,det uppskattade vi massor/Kram Kram & Ha en mysig Fredag!

    SvaraRadera