söndag 25 september 2011

Utmaning...

Har fått en utmaning av Anna: hihi jag måste ju testa att svara på de frågor jag fått:)
Utmaningen består av fem frågor. som kommer nedan..

Varför började du blogga?
För att jag kände att jag ville kunna skriva av mig lite:)
och lite saker vill man kunna dela med sig av till andra..


Vilka bloggar följer du?
Jag följer Svärmorsans blogg Fru Eriksson, Svägerskan Annas blogg såklart:) Love love love, Å min andra svägerskas blogg Madde: Maddix blogg, Och syrran Ericas blogg Erica, och självklart några fler men orkar inte skriva i alla.


Favoritfärg?
Det är nog Rosa och svart.


Favoritfilm?
Många filmer har ju en filmbutik så det blir ganska många faktiskt:)
Men Braveheart och Titanic går ju alltid hem:)


Vilket land/länder drömmer du om att få besöka och varför?
Italien speciellt Rom eftersom det verkar vara ett väldigt spännande land.


Ja nu har jag svarat på dessa fem frågor som var:)
lite roligt att få bli utmanad.. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar