torsdag 22 september 2011

snurrigt!!!

Jaa dom senaste dagarna har det mest snurrat runt i huvudet..
har mycket att tänka på alldeles för mycke.. å jag har ju tyvärr ingen direkt bra lösning än, men fick lite hopp under kvällen nu... så får hoppas att det går som jag vill..
men vet ju aldrig med den andra personen som är med och bestämmer.. hmm.. hoppas hon går med på mitt förslag.. :) dååå blir jag lycklig mycket lycklig..

idag har barnen varit på dagis och tagit foto.. hoppas att dom blev bra colin hade tuppa kam hoppas den höll bara:) och meia hade moss i håret och var allmänt fin och dom var alldeles jätte söta.. i helgen ska vi ha dom små extra kottarna oxå.. ska bli mysigt och framför allt att få besök av madde som stannar hos mig en stund så vi bara kan tjöta å va:) härligt..

i morgon blir det jobb hoppas magen e bra bara den har krånglat nu i två dagar så nu hoppas jag att den e bra i morgon..

ha det gött riktigt gött..
kram kram

3 kommentarer :

  1. Ooooo,va mysigt med Dagisfoto på Farmors sötisar :)
    Ha dé såååå gôtt/Kram Kram

    SvaraRadera