onsdag 14 september 2011

jobbeli jobb.. ooops...

Ja nu va det ett tag sedan jag skrev här igen...
har inte riktigt tiden att vara så duktig så jag kan skriva varje dag-- men nån gång ibland e ju roligt om jag kan..
dagarna flyter på.. tiden går alldeles för fort.. min chef tydligen en ny i hjo ringde mig igår och sa att jag ska ju komma tillbaka om två veckor.. shit tänkte jag har det redan gått sex månader?? hmm när jag tänker efter så kan det inte stämma men men eftersom jag tog tjänsteldigt från första maj så borde jag ju ha oktober ut oxå eller?? tänker jag helt fel??
aja det får väl lösa sig på bästa sättet. kommer ju inte fungera för oss som det är nu men men löser sig nog på nått sätt...

har nu tre kattungar att sälja bara höra av sig.. eller snarare skänker bort dom..
ska försöka få ut en annons på blocket.. har en väldigt go vuxen katt oxå som bortskänkes hon är 4 år och väldigt kelen av sig... gillar att springa ute så landet skulle vara perfekt för denna goa katt tjej.. hon har fått tre kullar med kattungar alla väldigt goa men olika...

hade nu så ses vi kanske snart..
kram kram

2 kommentarer :

  1. Jaaa,det har vart väldigt tyst från er ;)
    Ge Farmors sötisar Puss & Kram!
    Ha det sååå gôtt & hälsa Crille från Morsan...

    Psst..
    6 Månader borde ju bli Maj - Oktober Ja!

    SvaraRadera
  2. Det är okej att man inte skriver på ett tag, man har ju ett liv också. Själv har bloggandet varje dag blivit en rutin för mig så om jag glömmer eller inte hinner skriva känner jag mig naken hihi...Ha det gott!

    Kram på er!

    SvaraRadera