lördag 17 september 2011

Extra barn:)

Jaa nu har det gått någon dag extra igen:) hinner ju inte blogga varje dag inte...
Idag e jag barnvakt åt svägerskans barn.. mycket skoj och dagen har gått ganska bra faktiskt..
Lille erik han har mest bara varit lugn och så när man ska byta blöja på han eller i alla fall ber honom komma så följer han med å tar en i handen och bara går:) såå söt.. det krångligaste med att ha fyra barn i så tär ålder e nog när man ska äta:) Meia vill hjälpa till fast det blir lite mycke, Colin han ska ha all sin mat NU, å å lite hjälp med matning utav tre stycken. men det går jag e en stål kvinna vill jag lova:) hehe.... nee skämt å sido.. Nu ligger alla barnen eller ja tre har ju gjort det sen kl sju men Eftersom Bella sover i Meias rum så fick meia vara vaken tills för en stund sedan. hon brukar ju leka så annars när hon lägger sig.
Men nu i kväll så fick hon mysa med film och lite chips med mig å pappa:)
Nu lagas det mat i ugnen eller snarare den e klar strax. Och jag har klippt pappa crille mycket kort:)

Nu ska det bara mysas i soffan och äta god mat och senare lite mys godis kanske eller kanske lite god glass vem vet??

ha det bra i kvällen...

2 kommentarer :

  1. Ja,det är lite annorlunda att ha fyra mot två *thihii*
    Tycker ni är otroliga ~ Härligt med soffmys ~

    /Puss och Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att få vara barnvakt! Mysigt att ha fyra barn att pyssla om :) Du är en duktig mamma!
    Mysigt med gott i soffan!

    Kram på er!

    SvaraRadera