söndag 4 september 2011

Vardag!

Jaa nu har jag inte varit här på ett bra tag känns det som... här händer inget speciellt fast ändå väldigt mycke.
Ja dagarna går helt enkelt... Idag har det varit jobb på tapeten, sen in till Skövde för lite inhandling av lite saker..
sen hem för att diskutera med barnen lite och äta kvälls mat.
Sen få dom i säng för att kunna klippa gräset. och oj vilket stort lyckligt barn jag fick här.. satt och tittade på crille när han körde åk gräsklipparen vilket leende han hade på läpparna.. riktigt roligt att sitta å titta på han..
Nu har han precis kopplat in x boxen och kinect.. hoppas detta blir skoj...

Nu har jag fyra kattungar att sälja och en vuxen hon katt.. säg till om ni vill se dom och är intresserade??

kram kram

2 kommentarer :

  1. Skulle velat se Farmors kille med det Leéndet ♥
    /Kraaaaaam & jag hör av mig om jag hör någon som är intresserad av kisse!

    SvaraRadera
  2. Haha stora leksaker till de till stora barnen ;) Roligt att se kan jag tänka!
    Ha det nu så gott!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera