måndag 5 september 2011

Vår dag!

Idag har dagen bjudit på mycket skratt.. eller snarare kvällen:)
dagen erbjöd endast jobb men det e väldigt skoj att jobba när man trivs och har sitt eget...
våga satsa i livet säger jag bara.. man får ett helt nytt liv när man trivs med det man gör...
ikväll blev det en lång promenad med dom bästa brudarna.. älskar min syster.. eller ja alla tre systrarna såklart men e såå himla roligt att ha bra kontakt med varandra:)
Gud så vi skrattade när vi gick promenad jag, malin och jenny..

Just nu sitter jag å kollar på älsklingen som spelar kinect.. oj vilket roligt spel.. nu spelar han bowling.. men jag vann ju över han hela tiden igår.. men sen ska han nog få sig en match igen:)

morgon dagen bjuder på ännu mer jobb... någon dag nu i veckan ska jag åka och umgås med svägerskan ska blir roligt...

måste bara säga att mina små godingar här hemma e för sköna.. meia diskuterar om allt... men är oxå en väldigt bestämd fröken som vet vad hon vill. och lille Colin lallar mest runt och e nöjd med livet sällan han e grinig.. å pratar gör han endel han oxå fast det mest e oj och pappa som gäller men han lär sig nytt hela tiden:) såå sköna.. å jösses vad man älskar sina barn...

3 kommentarer :

  1. Älskar dig också massor och många skratt blev det

    SvaraRadera
  2. Underbart att få ha den kontakten med sina syskon! Önska jag hade bättre kontakt med mina också... Visst är det underbart att älska sina barn! Man har sådan enorm kärlek till dom och det är fantastiskt!
    Ha det underbart!

    Många kramar till er!

    SvaraRadera
  3. Låter ju underbart...
    Hmmm funderar lite här ~ Kanske oxå skulle göra en satsning vi funderat på läääänge ~ :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera