tisdag 1 november 2011

tiden går och går....

Jaa nu va det ett tag sen som jag skrev här...
dagarna går så fort och det känns inte som man hinner med allt riktigt...
veckorna bjuder på jobb.. och i helgen så va det kalas för min stora syster Erica som fyller hela 30 år...
hoppas hon tyckte om sin dag... men det tror jag...

nu har jag två små kattungar kvar om någon e intresserad??
två honor den ena orange och vit och den andra svart, orange, vit ( sköldpadds färgad)

idag efter jobbet så tog jag och barnen med mamma till hjo för att gå in på hem och hobby..
skulle köpa krukor som jag tänkt måla med diverse motiv.. för att sedan fylla med olika godis och sälja i butiken.. lite roligare än att bara köpa olika godis.. då får man ju ett helt paket:-)

hittade oxå gardiner men tyvärr så va det ju inte rätt längd men ser nog ändå bättre ut nu än innan:) hoppas jag...

allt e bra med barnen och Meia har hittills sluppit att få några höstblåsor hoppas hon absolut inte får några..

vill ha tips på vad jag kan måla för motiv på krukorna föresten just nu har jag pirater och har tänkt mig nån hello kitty.. men vad mer???

ha de nu så bra.. kram kram

1 kommentar :

  1. Åh,vilken smart idé,Em..
    Motiv?? Jaa,personligen gillar jag ju ♥ ..
    Det är ju inte bara barn som köper kanske *thihi*

    Skönt att det är bra med Farmors sötisar & håller tummarna för att Meia inte får dessa Höstblåsor/Ha det så gott & hoppas vi hörs snart igen/Kram Kram

    SvaraRadera