måndag 28 november 2011

bloggen!

inte bloggat så bra det senaste.. men blir lite inlägg emellanåt:)
ja dagarna går och nu det sista så har det mest varit stress och panik över att allt jul pyssel ska fram å det ska städas å så ska det jobbas.. idag har jag fixat det mesta jul pysslet i alla fall men måste köpa någon stjärna eller nått till colins rum tycker han oxå ska få lite tomtar å nått i fönstret så klart. men ser fortfarande ut som bomben i vardagsrummet med kartonger å grejer som jul pysslet har legat i.

har nu fixat en hasp till tvättstugan så nu kan katterna springa ut och in utan att colin ska vara ute och snurra på tvättmaskinen :) så nu har jag lite planer som jag smider på och snart fyller ju pappan i huset år oxå:) har bjudit in lite folk för bara lite fika men e ju alltid roligt att bara ses såklart.. e ju inget speciellt. men som sagt roligt att träffas.. men vet inte hur det blir just nu med detta eftersom crille inte vill fira alls tydligen nu... :( vilket han inte sa då jag frågade honom.. krångel pelle :)

Aja får se hur det blir :)
hade bra nu allihop kram kram

2 kommentarer :

  1. Mmm...dagarna går fort!
    Skönt att det sitter en hasp nu till tvättstugan för farmors lille buse *thihi*
    Ja,Pappsen fyller ju år han men hörde att han inte ville bli "firad" men...
    Jo,du jag har en fin Adventlsustake i trä om du vill sätta den i Colins rum!?!Men vi kan ju höras :)

    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Det klart att vi måste få komma på en fika, han måste ju inte hålla något stort baluns för att han fyller år! Vi ser fram emot att komma :)
    Ha det gott!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera