onsdag 23 november 2011

Julpynt!!

Jaa så va jul pyntet klart... ja i alla fall i affären sen har jag ju ett helt hus att pynta oxå:)
Jag blev i alla fall nöjd med resultatet.. så mysigt så i affären nu fattas det bara lite jul musik oxå.. hehe..

blev ingen simning igår tyvärr. orkade inte kände på mig att förkylningen var på väg och mycket riktigt idag va jag hel risig.. jätte hes, ont i halsen och väldigt väldigt trött med en släng av ont i huvudet..

snart ska det bakas jule bak oxå lite bröd och lite julgodis med mera..

har för den delen en liten katt kvar hon e inte så liten längre sköldpaddsfärgad.. måste bli av med henne snart så jag inte får inavel här det vill jag inte..så snälla hör av er om ni vet någon som e intresserad..

Meia pratar ju så himla roligt oxå måste ju bara säga det, fast det lät nog roligare i mina öron när hon sa det än när jag ska förklara..
hon pratade om bebisar så sa hon att pappa har bebisen i magen först sen kommer den ut och så stoppar pappa in bebisen i mammas mage å sen är den där inne å så kommer den ut sen...
jag skrattade massor åt henne med hennes förklaring fast det e ju nästan helt rätt. hon e smart den ungen..

ha det nu så gott och glöm inte bort att höra av er vid intresse för våran katt tjej..
kram kram

4 kommentarer :

  1. Va mysigt det låter med affären! Tror det passar er, det låter som det i alla fall :) Nästa gång jag kommer till Tibro får jag kolla in och se ditt julpynt :D Saknar Tibro lite :) Nu blev ju tjejkvällen inställd innan jul men som du skrev på sidan vore det jätte kul om vi kunde ha en tjejkväll i Tibro efter jul och kanske hemma hos dej :) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja,har hört att ert Julpynt är jättefint :)
    Mysigt att julpynta,det ska vi göra imorgon här hemms,jag & min Micke!
    *Thihi* Hon är ju för skön Farmors lilla tjejj ♥...
    /Puss & Kram

    SvaraRadera
  3. Det är jättefint i affären med julpyntet din mormors tomte var vacker tycker jag

    SvaraRadera
  4. NU har jag sett ert fantastiska Julpynt i affären ~ Urläckert~
    DET kallar jag Julskyltning :)

    /Kram på Er!
    Pst...Ni jobbade inte då tyvärr...

    SvaraRadera