tisdag 8 november 2011

Gjort något jag inte gjort på länge......

Nu i kvällen har jag gjort nått som jag inte gjort på ett  tag.. jag har varit och SIMMAT:)
såå himla skönt och det gick inte så dåligt för oss.. mig och Malin alltså min kusin Hannah har ju simmat massor förut å hon e lite mer fitt än mig och Malin  :)
men men vi kommer väl kanske i lite bättre form om vi fortsätter:) hihi...
Man känner sig så mjuk å go i kroppen efteråt plus lite träningsvärk.. hihi..
men det älskar jag å känna...

ha det gött
kramen

3 kommentarer :

  1. Åh,det är ju sååå skönt att simma,tyvärr tål jag inte kloret längre annars simmade jag ju 2000m 1ggr i veckan förut/Lycka Till Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter underbart att ha simmat! Hoppas att ni har det bra och att vi kan ses framöver! Vore kul om du ville boka en visning så jag får komma hem till dig och visa alla fina julerbjudanden!

    Massor med kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Anna: jag vill gärna ha en visning kan du alla söndagar nu??kram

    SvaraRadera