torsdag 3 november 2011

Krukor

Ja idag har det varit jobb på tapeten..
Men jag har oxå börjat skissa lite på mina krukor som jag tänkte fylla sen,
med lite tablett askar och kinder ägg och några klubbor m.m
har målat några med pirater på och en med en prinsessa och två med nalle puh en med hello kitty...
Men det roligaste e och måla nalle puh har alltid gillat det..
Men dom har inte blivit målade med färg ännu.. men det kommer..

i morgon jobbar vi till fem eller sex och sen så e vi lediga hela helgen... göttigt..
på lördag ska jag till min kära syster som har smyckes party... skoj...

ha det nu gött.. kram kram

4 kommentarer :

  1. Oooo,spännande med krukorna/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. nu har jag målat en nalle puh kruka klar:)

    SvaraRadera
  3. Du är säkert värtsa Konstärinnan,Em ♥...........
    Ska bli kul o se/Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Du...Kom på att en liten Nicke Nyfiken vore väl sött ♥
    /Kram till Er!

    SvaraRadera