tisdag 15 november 2011

Källare!

Var nere i källaren idag på jobbet för att leta igenom alla prylar som finns där.. och gjorde i ordning några lådor som ska fram snart med tomtar och jul granar.. mysigt med lite jul stämning:)
Fick lite hjälp av mamma med detta.. :) som för övrigt kanske hjälper mig att sätta upp grejerna oxå:)
Finns väldigt mycket VHS filmer där nere oxå om någon e intresserad av detta...??? hör bara av er..

Nu under kvällen så har jag varit duktig och varit iväg och simmat åå de e ju såå himla skönt.. å nu e jag jätte nöjd och stolt simmade 1000meter så jag e nöjd...

hade gött kramen!

2 kommentarer :

  1. Visst är det mysigt med julkänsla! Jag längtar och ska ta fram julsakerna under nästa vecka så då kommer det nog ännu mer stämning. Gött att få simma...något jag också skulle vilja ha tid med.. men nu jobbar hjärtat så sena kvällar så det får bli på helgen och då är jag ju uppbokad på allt annat hihi nåja det kommer en tid då jag kan unna mig själv saker!

    Kram på er!!!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med Jul i butiken sen ♥....
    Visst är det skönt att simma,önskade att jag tålde kloret/Kram Kram

    SvaraRadera