söndag 13 november 2011

Tänkvärt!!

Här kommer en liten tänkvärd text..

Tallrikar på köksbordet, visar att jag fixar mat till min familj.
Fyllda soptunnor visar att jag plockar upp skräpet efter dom. 
Smutsiga golv visar att mina barn får lov att ha roligt. 
Smutstvätt i tvättkorgen visar att mina barn får rena kläder varje dag.
Ett vått badrum fullt med leksaker visar att jag badar mina barn! 
Så nästa gång du kommer oanmält till mitt hus, så tänk dig för innan du dömer! 
För kommer du för att hälsa på mig, så kom in. 
Kommer du för att döma mitt hus, så ring och boka träff kvällen innan ;)


Tycker verkligen att det här e en skit bra text för såå himla många som kommer å dömer folk hela tiden för att det e si å så...


Tänk på det här sättet istället:)

4 kommentarer :

  1. Visst är det sanna ord!

    Lovar också att bättra mig med kommentarer hos dig ;)

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Skitbra!!!
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Det är väl ingen som har sagt något nu???!!

    SvaraRadera
  4. Ne det e det inte men tyckte att den texten va bra bara:)

    SvaraRadera