måndag 21 november 2011

smyg start.. :)

Ja då va smyg starten igång:) med att få jul stämning i affären:)
Jag tänkte att jag kommer aldrig hinna med det nästa helg när det faktiskt ska vara klart så idag fick det på börjas:) Med hjälp av min underbara mormor som är en hurrt bulle för övrigt:) och min snälla mamma som hjälpte till. så gick det ju kalas bra:) fast e ju inte klar än men ett fönster utav tre e klart och i det andra fönstret så ska det bara slås in paket så e det oxå klart, jul granen står redan klar i det fönstret.. :)
Och så e det ett annat fönster där det ska vara lite mer reklam för vad vi säljer sånt som kunderna inte kan ta där bakom, eftersom vi har några snor ungar som verkligen bara kommer för att förstöra och stöka ner så får man ju sätta sånt där dom inte kommer åt.. hålla fingrarna i styr e det endel som har svårt för..
men men i morgon fortsätter bestyren så e det nog bara ett fönster kvar sen:)
å då kan jag ju på börja det hela jul pysslet hemma oxå:) städa å fixa fram.. hihi ska bli mysigt det..

ha det gott.. kram kram

2 kommentarer :

  1. Mysigt......
    Här planeras det lite inför Adventmys oxå :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Det är underbart med julpyssel att få stämning och pynta! Jag ska själv ta det i veckan för att vara klar till 1:a advent när man bara vill mysa!
    Ha det underbart!

    Kramar till er!

    SvaraRadera