onsdag 30 november 2011

Blev jobb!

Ja idag va det tänkt att vi skulle jobbat till kl sex, men så blev det icke. vi fick jobba hela dagen då emelie var sjuk tyvärr. sånt som händer.. men lite tokigt att det finns folk som verkligen inte vill jobba.. förstår inte riktigt men men vi klara oss ju ändå och dagen löste sig galant med att vi delade på det.. väldigt bra kom vi överens om hur vi skulle göra oxå ännu bättre:) Hoppas att emelie blir frisk snart e ju inte kul å va sjuk.. så som hon jobbar och sliter oxå.. hon vill ju ha sitt körkort:)

tänker lite på hur jag ska komma på vad jag ska köpa till alla barn i julklapp oxå men det löser sig säkert i slut ändan men just nu e jag lite stressad har bara köpt en julkapp till meia.. Å så e det ju ganska många barn som fyller år oxå.. har lite klart för mig vad jag ska köpa till vissa av barnen men inte alla.. men men när jag kommer in i en affär så hittar jag det säkert...

hade gött..
kram kram

3 kommentarer :

  1. Tråkigt med sjuk personal men sådant som händer ju. Ja julklappar kan ju vara bra att planera... och visst finns det barn som fyller år också :)

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Har bara köpt en julklapp till Emil så jag känner oxå stressen med tanke på att jag jobbar som fan rent ut sagt. Blir snart galen ska bli skönt att åka till Gbg på tisdag och kanske få koppla av lite. Jag har köpt en födelsedagspresent till Victor och Elvins köpte jag när jag köpte Neas som tur var. Kram

    SvaraRadera
  3. Trist när personal är sjuka :(
    Men som sagt...Det händer ju!

    Du kommer säkert på bra Julklappar och presenter/Kram Kram från "sväris"

    SvaraRadera