torsdag 31 mars 2011

ja dagen som var!

Japp då har jag inte gjort så mycket idag utan mest varit trött å sysslat med de vanliga som händer hemma...

Gjorde mitt cell prov idag gjorde inte så ont var bara lite obehagligt men nu e de gjort i alla fall och hoppas att dom inte hittar nått och om dom hittar så e de ju bra de oxå så man kan göra nått åt det:)

Var i Skövde en sväng med mamma och familjen förut.. Köpte lite saker som mat:) och diverse andra saker.. barnen fick lite nya kläder mysigt...

Nu lite senare på kvällen runt nio tiden tog jag å åkte bort till Sandra min vän en stund det var mysigt... har inte varit hos henne sen vi flyttade från Brittgården.. fast vi har ju träffats alltså.. fast hemma hos mig:) och på mycket promenader:) hihi... Men vi måste skärpa till oss och umgås mer känner jag saknar henne... var försvinner tiden man har för sina vänner jag bara undrar för känns aldrig som jag har tid att umgås.. :(
Men ska bli ändring på det nu...

Nu ska jag bara slappa lite framför tv:n och mysa... sen blir det sängen för att i morgon ha en ny slapp dag och kanske umgås med syrran....

Kram kram

2 kommentarer :

  1. Kul att få umgås med vänner, men visst försvinner tiden och man hinner inte hälften av det man vill :)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Sååå roligt med lite nya kläder till Farmors sötisar :)
    Jaa,man ska försöka ta till vara tiden & umgås med nära/kära & vänner lite mer

    /Kraaaaaaaaam & ha de såå gôtt!!

    SvaraRadera