fredag 25 mars 2011

Jaha...

Jaa nu börjar vi förhoppningsvis bli lite friskare...
Colin e dålig fortfarande så nu går han på diet...
absolut inget jag vill men för att lugna ner hans lilla mage..
han får bara majsvälling och proviva.. hoppas att detta hjälper den lille killen nu...
Vi e ju risiga vi övriga oxå inte fått någon bukt på magarna än.... Men det kommer nog snart..

Denna månaden blir tuff men det ska nog gå hoppas vi...
Vi får hålla huvudet högt helt enkelt... å kämpa på...

Måste bara säga att jag e så j*vla nöjd med vissa saker ändå... kämpar ju på med vikten och har gått ner ca 5 kilo sen jag började vilket är tre veckor nu tror jag.. snacka om å få känna sig nöjd:) :) hihi...
Har ett långsiktigt mål och ett kort siktigt mål och det kortsiktiga har jag redan uppnått i princip så fick sätta ett nytt.. hihi....

Puss å kram å nyp i skärten... HaHAHA jag e på bus humör..
kramar till er alla:)

2 kommentarer :

  1. Aj,det gjorde ju ont i stjärten *Thihi*
    Hoppas Colins diet fungerar & att ni alla blir friska,starka & krya...
    ***GRATTIS*** till viktminskningen mé..Bravo!

    /Kram Kram

    SvaraRadera