torsdag 10 mars 2011

Nyttigt liv!!

japp då har jag börjat ett nyttigare liv nu då:) Jag får äta godis ibland men inte alls lika ofta, jag ska inte dricka läsk bara nån enstaka gång:)
för nu ska extra kilona iväg bort från mig...
kommer må såå mycke bättre...
när man tycker man ser bra ut då e man ju nöjd och belåten och det vill jag vara...
kommer ju ta ett tag tills jag nått mitt mål men nu har jag ju börjat så nu e de ju bara ligga i så det blir resultat och så ska jag och madde sätta upp små korta mål det blir ju lite enklare då...
Ja Madde och jag vi peppar varandra de e såå bra å ha nån att kämpa med då man kan heja på varandra:)

Och hon har ju något viktigt att se fram emot BRÖLLOPET! ska bli så skoj.. men nu måste vi kämpa på så vi blir av med kilona tills dess....

2 kommentarer :

  1. Beundrar er verkligen!! Keep up the good work!
    Ska peppa er om ni behöver!!
    Ja bröllop...det ska bli såå roligt!! Och så ses vi ju på ditt party det ska bli roligt! Nu var det ju ett bra tag sen :)
    Ha det nu gott!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar Lycka Till & ger en "spark i baken" på skoj ;) Mmmm...Ser fram emot Dop & Bröllop nu ♥ även jag väntar på mer Vår & ☼ oxå....

    /Kram Kram

    SvaraRadera