söndag 6 mars 2011

Dagis!!

Ja i morgon börjar andra veckan för Colin på inskolningen på dagis.. hoppas det går lika bra som det gjort hittills... Första dagen vi var där kände jag inte alls att det var bra men nu känns det lite bättre i alla fall och Colin han trivs och bara ler hela tiden i morgon ska jag lämna honom ungefär en timme men det går nog kanon bra det oxå... lämnade han 45 min i fredags å det hade gått bra...

Just nu så e vi lite förkylda men annars e de fint med oss lillan hostar endel, men går förhoppningsvis över snart...
Eller crille mår ju inte så bra med sin mage hoppas verkligen vi får en förbättring på den... inget kul att ha ont i magen det e ju självaste motorn i kroppen har man ont där så fungerar ju inget...

Idag har jag sålt mina underbara katter saknar dom redan särskilt Coccos... hon e ju så kelig och go men lite jobbigt ibland blev det ju eftersom vi inte har tid för dom, därför jag valde att sälja dom. Dom fick komma till en barnfamilj och det har gått bra... Och lakrits trivs massor märker man på honom ingen mamma eller syster som slår han, han bara går runt och myser skönt för han. Han har bara en busig liten hund efter sig emellanåt:)

1 kommentar :

  1. Hoppas ni alla får må bra & så roligt för lille Colin att vara på Dagis :)
    Förstår att det känns när pälsklingarna flyttat,men...Underbart för lillkillen Lakrits nu :)
    Ha dé såå gôtt!!

    / Puss & Kram från barnas Farmor ♥

    SvaraRadera