fredag 18 mars 2011

VC!!

Ja så va vi nere med våran lille prins idag på VC... jag säger då bara de dom måste få betalt för hur många dom tar hand om...
För de gick räser snabbt lyssnade en sekund på lungorna de va ändå de jag va nere för liksom.. men men å snabb titt i halsen han hann ju inte se nått de sätter jag 1000 spänn på... Å bara invandrare till läkare.. har inget emot invandrare så ni vet de.. men att dom kommer hit och inte kan prata svenska så man förstår utan bara viftar med armarna å försöker förklara de e väl ingen bra personal inom sjukvården???... Hur ska en pensionär som hör dåligt kunna förstå vad dom säger när inte ens jag gör de som hör bra.... ???

Men Colin fick i alla fall brufen och bricanyl hoppas detta hjälper nu för oj så trött han har varit idag sovit hela dagen då menar jag hela dagen.. han ville inte ha nått att äta till middag heller ingenting tog liksom 2 skedar kräm... å har haft feber hela dagen...
Men som sagt nu hoppas jag att det blir bättre snarast... Såå himla jobbigt för han...

I morgon ska det bli party hos mig:) skojigt.. jag ser fram mot detta massor... hoppas att vi får en rolig kväll alla tjejerna för det ska bli TJEJFEST:) hihi....

2 kommentarer :

  1. *Grr* för Vc....
    Hoppas Farmors lillprins kommer må bättre!
    Ha en supermysig Tjejjkväll /Kram Kram

    SvaraRadera