tisdag 22 mars 2011

Fylla år!!

Ja idag blir jag gammal då hela 23 år...
Vilket inte e alls roligt idag eftersom vi e sjuka fortfarande..
Crille ligger bara i sängen och jag har grymt ont i magen å mår illa så tror jag får skiten igen... suck...
Inte så konstigt med tanke på vad som hände igår.. jag väntar bara på när Meia ska må dåligt igen...

Det som hände igår var att jag å mina älskade små barn satt och åt och lilleman har varit dålig på å äta några dagar nu så tänkte inte så mycket på det...
Men hela dagen igår så fick han liksom kväljningar när han åt... Det visade sig att han oxå tänkte kräkas rakt ut över hela matbordet där jag och Meia sitter å äter... så synd om lille Colin han grät så efter han kräkts han var helt nerspyad... inte skoj
Men det resulterade till en liten kille som luktade jätte gott efter duschen i alla fall:)
Så söt när han satt i duschen å bara säger titta, titta hela tiden... hur go får man vara egentligen...
Och en hund som  vi dessutom fick duscha eftersom hon fick kräks på sig.. Äckligt...

Men eftersom detta hände så tror jag att lillan kanske får detta igen...
Ingen rolig födelsedag alls.. jag som ville fira med en tårta å ha de mysigt... :(
Men vi får väl fira min dag i efterhand istället..

4 kommentarer :

  1. Grattis Grattis!! Synd att ni inte mår så bra bara. Men ha det så bra du kan!

    Mängder med kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Näää..Stackars er & farmors små godingar :(

    Sjunger iallefall lite tyst..
    ♫ Ja må du leva...Ja må du leva♫
    Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra!!!

    ♥-ligt Grattis på din da' Emelie /Kraaaaaaaam från svärmorsan & Micke

    SvaraRadera
  3. Anneli: Vill tacka för dom fina tulpanerna... jag har varit så ledsen idag å så fick jag dom jag blev jätte glad:) tusen tack för alla gratulationer..

    SvaraRadera
  4. Ja,men va' härligt du lilla mamma Em ♥...
    /Kram

    Psst..Nu är headern bytt mé ;)

    SvaraRadera