torsdag 31 mars 2011

Löp runda!

Ja igår kväll så blev det en löp runda med syrran Malin.. det var såå skönt..
Det får vi göra om ofta så vi tränar upp kondisen riktigt ordentligt....

Igår blev jag allt lite besviken eller snarare arg.. Jag tittar jämt på big brother och helt plötsligt igår tio minuter innan det ska börja upptäcker vi att dom tagit bort den kanalen för oss... hmmm blev riktigt irriterad jag som sett fram emot det hela dagen.. men men inget å göra med de vi får lösa programmen på annat sätt:)

Idag ska jag göra cellprov för första gången jag hoppas att det inte gör ont e lite nervös för det men tror inte de ska göra så ont...
Har föresten fått mina provsvar på magen från när jag gjorde endoskopi... men proverna var helt normala så undra vad de e för fel egentligen.. hmm...

Ne nu ska jag vila lite innan det blir att hämta lill killen på dagis igen..

Kram kram

3 kommentarer :

  1. Ja,ni har ju en fin Löprunda vid "Fårakullen" & uppåt Rankås ju,härligt :)

    Cellprovet kommer gå bra,Em & appropå magen var det ju skönt att det inget var på ett sätt,men...Förstår att du undra!
    Ha en gooer da' /Kram Kram "sväris"

    SvaraRadera
  2. Kikar in från Trollmorsans blogg,cellprov har jag gjort och det gjorde inte ont på mig!

    SvaraRadera
  3. Skönt att det inte var något med magen! Hoppas att du får ordning på det bara!
    Skönt med en löprunda!!

    Ha det gott! Ta hand om er!
    Kram på er!

    SvaraRadera