söndag 20 mars 2011

party och kalas:)

Ja då hade jag mitt party i fredags det var jätte kul trots att vi inte var så många man kan ha mycket skoj ändå:)
I går hade jag kalas för mamma å pappa, mikael å barbro och självklart syster malin... Mådde jätte illa på morgonen men trodde detta berodde på vinet.. sen gick de över på kvällen lite men kom starkt tillbaka lite senare.. då jag sa till crille jag kommer spy inatt vilket jag gjorde hemskt å ha fel när det gäller såna saker... ja så nu har jag magsjuka men orkar å skriva lite här i alla fall... Magen e helt kass men har bara spytt i natt men det räcker det e ju så jävla vidrigt å kräkas....  och jag hoppas verkligen att jag inte smittat ner dom andra som var på festen och kalaset....
Men hoppas nu att jag slipper spy mera.... för det e ju faktiskt det som e de värsta av allt...

Nu e lillan å Crille ute och gottar sig i solen lilleman sover och jag sitter här:( jag vill oxå få sol på mig... Crille passar på att tvätta bilen och Meia vill göra snö gubbe så får se om pappa crille hjälper henne med de när han e klar med bilen...

Kram kram på er....

4 kommentarer :

  1. Det var verkligen super roligt!! Usch tråkigt att du blivit sjuk. Hoppas att det går över fort och NEJ mig får du inte ha smittat det går bara inte! :)

    Ta hand om er nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ger Krya-På-Dig Kramar &...
    Hoppas Farmors sessa fick göra Snögubbe med pappsen /Kram

    SvaraRadera
  3. hehe japp de fick hon.. det var inga stora men små små gubbar blev det:) så gulliga:) å så stolt hon va när hon visade mig...

    SvaraRadera
  4. *Thihi* Såå härligt förstår att hon var stolt :)
    /Kraaaaaaaaaaaam på Er!!!

    SvaraRadera