söndag 3 april 2011

kalas och kalas....

Jaa igår så firade vi min mamma hon fyller ju år snart... det blev mycket folk men vi fick ju plats i alla fall det e ju inte så litet där...

Idag så firade vi Emil det var oxå mycket folk men vi satt ute på deras altan som för övrigt e större än deras vardagsrum:) hihi... måste retas lite:) Det blev i alla fall ett bra kalas.... det regnade lite men det gick bra ändå vi hade ju tak över huvut...

Sen bar det iväg på party hos Jenny det va skoj... det var Me & I party... Hittade mycket fina kläder till barnen men eftersom ekonomin sätter sina gränser så var det titta men inte handla som gällde...
Men ska ha ett eget party i maj så då får vi se vad som bjuds:) och jag hoppas att det blir många som kommer då.. dom har sååå fina kläder...

Nu har jag precis tagit en dusch och ska snart hoppa i säng det blir å gå upp riktigt tidigt i morgon...

ha det så bar alla läsare...
sov så gott..

kram kram

4 kommentarer :

  1. Låter kul med me & i party... jag har aldrig varit på ett sådant. När i maj?
    Ha det gott!

    Ta hand om er!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Du blir bjuden så klar då måste du komma har inte bestämt datumet riktigt än med det lutar åt den 22:e.. kram

    SvaraRadera
  3. Varför har ni paty när jag jobbar ni får kolla med mig innan ni har några partyn ju.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt me kalas :)
    Me & I Party - kul -

    Hoppas det går bra ida',men...Det tror ja' /Kram Kram

    SvaraRadera