tisdag 26 april 2011

BVC!

Ja idag blev det inte mycket sovit på förmiddagen. jag som ska jobba. men min mamma var så snäll och hade barnen på eftermiddagen så jag fick sova ut en stund nu innan jobb.

Ja varför jag inte fick sova var för att vi fick gå ner med lille Colin till bvc då han har jätte ont på sin snopp. stackarn jag trodde att det kunde vara något som heter balanit men vi hade nog tur att det inte var det men han har jätte ont stackarn har frätt sönder snoppen på han efter all diarré troligtvis så mycke salva ska på och spola med klorhexedinlösning (tror det stavas så) så får vi hoppas att det blir bra annars ska vi ner igen. Samma som vi ska ner igen om vi inte får någon ordning på hans lille mage. Han har haft diarré till och från nu i över en och en halv månad. Men idag tog vi prov på gluten allergi. såå duktig min lille kille var när dom stack han i fingret. Fast han skrek masssor gjorde ju ont dumma tant. tänkte han nog.

 Och jag tog oå mina prover för min mage tre rör blev det och ett urin prov sen så får vi väl se vad som händer jag har ju någon tarm katarr men läkaren vet inte vad det beror på därför alla dessa prover. syntes ju inget på slem proverna i tarmen så nu går vi vidare med detta. hoppas dom kan se vad det är..

Puss å kram till er alla.
Ha en underbar dag/natt

2 kommentarer :

  1. Hoppas dom får fram något vettigt!! Skönt att din mamma kunde ta barnen så du fick sova en stund också! Kan ju vara bra att vara utvilad innan det är dags att jobba natt!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Nää,stackars Farmors lille Colin :(
    Hoppas det blir bra /Kraaam

    SvaraRadera