tisdag 3 maj 2011

Magbesvär!

Ja nu har jag mått sådär i fem dagar igår går var det värst.. usch å fy vilken hemsk mage jag har bara stack å värkte i magen å kunde inte äta för då mådde jag jätte illa. Så tillslut på kvällen så fick jag äntligen i mig vatten och två stycken majsbröd. det var bra det men hade ju inte ätit något annat på hela dagen fy så hemskt..
Idag har jag ont men har i alla fall kunnat äta lite så två¨gluten fria smörgåsar och ett glas oboý har slinkit ner men inte mer. ska testa gluten fritt ett litet tag för å se om det hjälper.
Man kan tydligen bli lite allergisk mot gluten efter att man varit magsjuk å så och jag har ju haft problem länge nu med magen så skulle inte förvåna mig. Och jag e ju så fruktansvärt trött hela tiden oxå inget skoj alls.
Men jag hoppas att det blir bra snart. Man får leva på hoppet ibland.

Nu e jag tjänsteledig i alla fall så får hoppas magen blir bättre nu när jag inte jobbar natt oxå eftersom den bangade ur nu efter jag hade jobbat tre nätter. men vet ju inte om det beror på det. den e nog inte så frisk hur jag än jobbar men den kanske blir lite bättre i alla fall.

Ja idag var det tänkt att jag skulle gå bredvid i tibro på hemvården men får skjuta upp det till nästa vecka eftersom orken är borta och magvärken finns kvar.
Men det löser sig alltid.
Vi ska kanske gå ut en sväng å leka i alla fall om orken tittar fram lite.

Hade underbart alla läsare.
Ta hand om er.
kram kram

2 kommentarer :

  1. Hoppas att det blir bra i magen!!
    Måste absolut ses snart!

    Mängder med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Ger Krya-På-Dig Kramar!!!

    SvaraRadera