lördag 21 maj 2011

Usch vad hemskt!!

Jaa nu har jag fält en eller ganska många tårar faktiskt.
Strössel har fått sina katt ungar jag visste att hon skulle få snart så jag bad crille ta med en låda från jobbet förut men han glömde det.
Jag bad honom om lådan eftersom jag jag tyckte att någon katt skrek till ganska högt så tänkte att det kunde vara på g. Men dum som jag var så gick jag inte in å tittade.
Men nu skulle jag in och stänga fönstret i tvättstugan och där ligger dom på golvet. 5 stycken små bebisar som hade dött allihop. Det var väldigt kallt inne i tvättstugan också eftersom fönstret varit öppet. en hade hon brytt sig om eftersom hinnan var borta men dom andra fyra hade hinnorna kvar allihop.
Usch tyckte det var så hemskt.
Visste inte hur jag skulle ta bort dom och framför allt inte vart jag ska göra av dom.
Dom hade kippat efter andan oxå för det syntes på deras söta små munnar, men Strössel är det något fel på annars gör man inte så.
Visst dumt av mig oxå men hur klarar sig vilt katter att få ungar ute???

Jag vet att Coccos oxå ska ha ungar och stax efter Strössel så nu finns det en låda klar och bäddad vill verkligen inte ta på mig handskar och ta bort flera små söta bebisar.

Fast jag tänker lite possitivt eftersom Strössel blivit en sån speciell katt så hade hon inte tagit hand om dom sen heller tror jag inte och då va det ju bäst för dom små att dom dog direkt och inte senare eller vad tycker ni??

Om ni förstår mig rätt nu..

Ha det nu så gott jag ska försöka sova lite nu mitt efter allt hemskt..
puss å kram
Natti natti

5 kommentarer :

  1. Näää,va hemsk :(
    Men en kattmamms brukar inte strunta i sina barn om hon inte är oerfaren eller att det är nå't fel på e små & många kattungar går detta öde till mötes i det vilda - Ont i ♥ gör det ju men vad kunde du göra? -

    /Kramar Om

    SvaraRadera
  2. Jag hittade en till som jag missat igår men den hade hon lagt i kattlådan. Jag kunde ju ha förberett en låda i alla fall. Eller inte glömt bort henne. för tyckte ju att det var något konstigt ljud men glömde bort det. Men tror det e fel på Strössel hon va inte så duktig första gången heller jag fick ju va med henne hela tiden då. Men efter att dom kommit hem när jag sålt dom så har hon ju varit helt knäpp i skallen så tror verkligen att det e fel på henne alltså.
    Men jag tyckte det var jätte jobbigt å ta bort dom. å hon letade när jag gjort det oxå. :(

    SvaraRadera
  3. Mmmm,jag förstår dig Emelie :(
    /Kramas

    SvaraRadera
  4. Förstår att detta känns i ♥
    /Kram Kram och hoppas du fått ZzzZZzz lite iallefall!

    SvaraRadera