torsdag 12 maj 2011

Utvecklingssamtal!

ja nu är det mycket på gång. jag har testat att jobba lite i tibro och jag har varit i butiken typ varje dag för att titta lite å så. men i morgon och på fredag så blir det mycket jag ska lära mig för på lördag öppnar vi ska bli så skoj.. fast ändå lite nervös men mycket roligt...

Men som sagt det finns att göra innan nu.. men oxå det är skoj.

idag har jag fixat lite annat oxå ska bli så skoj men det e hemlis så det skriver jag inte.. hihi....

Meia har många prickar kvar men hon smittar inte eftersom allt e torkat det e skönt nu har hon varit på dagis i två dagar så skoj för henne.
igår va vi på utvecklingssamtal på dagis om meia hon e jätte duktig, dom hade bara positivt om min lilla sessa hon leker lika bra med andra barn som ensam och hon är med dom lite större barnen på nån språk grej dom gör eftersom meia pratar så bra så får hon vara med:) och färgerna tränar dom på men meia kunde nästan alla färgerna oxå.. så skoj att hon e så duktig då blir mamma stolt och självklart pappa oxå:) att vi har en så duktig liten tjej. Efter sommaren ska meia börja på den avdelningen som har mellan stora barn och Colin ska börja på meias avdelning känns jätte skönt att slippa åka till två olika dagis faktiskt..

Ja nu ska jag gå å knyta mig för nu e jag trötter och vi har massor att göra i morgon och att lära.

puss å kram
ta hand om varandra.

5 kommentarer :

  1. Förstår att det är mycket inför Öppningen av butiken,kul :)
    Härligt att Farmors tjejj är frisk nu,bara vänta & se om lille Colin får det nu....
    Visste att utvecklingssamtalet skuller vara mycket positivt,lilla Meia är såå duktig!

    /Kraaaaaaaaaaam på Er i morgon ☼

    SvaraRadera
  2. Verkligen roligt för er med butiken!
    Skönt att Meia har fått komma tillbaka till dagis, att hon är pigg nu!
    Ha det gott!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas butiken kommer gå bra!

    SvaraRadera
  4. Skönt att Meia är bättre=)

    SvaraRadera
  5. Skönt att Farmors tjejj mår bättre nu är det bara att vänta & se om Colin får det....
    /Kraaam ♥...

    SvaraRadera