onsdag 4 maj 2011

Förslag???

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag..
Jag har väl inte haft en jätte bra dag hittills med en son som e ganska grinig för han får fyra tänder på en och samma gång en av dessa e lite gult i tandköttet men får hoppas att det går över. och lill tjejjan e också mer grinig å trotsig tog en temp på henne så hade hon lite feber men inte mycket.. bara 38,1 men lite i alla fall så då har vi förklaringen på hennes:) Men men dagen ska nog bli bra i alla fall måste bara komma på något att göra så löser det sig nog..
Har ni några förslag?

Annars så e det bättre med min mage idag inte helt hundra men bättre i alla fall å det känns ju underbart.
Snart så ska det ju hända något skoj också men det skrivs inte nu:)
Älsklingen å jag ska hitta på nått skoj :) men e lite hemligt än:) hihi på skoj...

Puss å kram

2 kommentarer :

  1. Åh vad nyfiken jag blev nu :)
    Skönt att det är bättre i magen och Krya på er små gullungar!
    Ha det gott!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du känner dig bättre :)
    Hmmm vad ni ska göra?? Jaa,du ingen aning,men det kommer ni säkert på *thihi*

    Ooooooooooo...Hemlis - Det är ju inte alls såå att man blir nyfis - *hahaa* Joo typ,vill vetas NU!!!!

    /Kraaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera