tisdag 24 maj 2011

Jobbet!

sitter nu på jobbet.
Det är väldigt lugnt för tillfället.
Lilleman får vara med pappa en stund för pappa hade ärenden att uträtta å i butiken vill inte Colin vara å bara få sitta still.
Har något skoj att berätta:)
Colin kan gå:)
inte många steg men ändå han har tagit fem steg som mest. å det e på gång han går nästan varje gång jag ställer han men bara nästan varje gång.
Men snart kommer det:)

Nu sitter jag och väntar på leverans av diverse grejer.
Men det löser sig nog jag hoppas att crille e tillbaka tills dess men e tveksam. men jag klarar det nog själv oxå:)

Nu har lilleman fått mera prickar idag jag som hoppades på att det skulle vara nog med nya prickar han har verkligen runt hela munnen och i munnen men han äter i alla fall.

Men i natt har han fått mer på lilla magen, hela magen e prickig men nu kan det väl inte komma så många fler.

Kram kram

3 kommentarer :

  1. Visste att det skulle gå fort när väl Farmors sötis började gå *thihi*
    Så han är med Pappsen & gör ärende,så mysigt :)

    Du fixar nog Leveransen mé,Em
    /Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Så roligt att han går några steg. Snart springer han ska du se :) Min lille kille har börjat ställa sig utan att hålla i något... står en stund och sedan sätter sig på rumpan :) hihi...så söt! Ha det gott!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Roligt för lille Colin att vara med pappa!

    SvaraRadera