måndag 30 maj 2011

Me & I party

Ja då har jag haft mitt me & i party idag då. var väldigt stressad att hinna klart allt innan men som tur var så kom mamma tidigare och hjälpte mig så skönt, det hann å bli klart:)
Det var inte så många som kom eller ville komma. men men så e livet bjöd 16 st men det var bara 5 st som kom. tråkigt men så blir det ibland.
Jag handlade lite saker i alla fall mycket fina kläder till mina barn:)
Å det var sommar rea oxå ännu bättre:) hihi..
Ja nu e jag trött efter en lång dag så ska sitta å bara dega tills min älskling kommer hem då vi kanske myser lite i soffan efter att han fått i sig lite mat:)
Tack så mycket till alla som kom och hälsade på idag och roligt att ni handlade lite i alla fall fast det är lite dyrt på vissa kläder men som sagt billigare nu eftersom det var rea.

E såå lycklig över att lille man går oxå:) Han hade överraskat på dagis idag hihi..
crille hade inte sagt att han går till fröknarna så den ena blev helt paff när hon ställde ner han å han gick iväg.. hehe. dom e roliga dom..

Ha det nu så underbart alla läsare
Kram kram

3 kommentarer :

  1. Vad roligt! Tyvärr kunde jag ju inte komma eftersom Ch jobbade ikväll hade två bokade besök så då blir det svårt för mig att åka iväg. Ja farmor finns ju men hon sydde en balklänning till en tjej och den bör ju bli klar för att hon ska få den i tid :) Hoppas vi kan ses en annan dag framöver!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Roligt med Party men mindre roligt att det kom så få :(
    *Thihi* Coolt att överaska dagis att lilleman går :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Synd att det inte kom fler på Partyt ,men...Så roligt med rea & lite nytt till Farmors sötisar ♥....
    Roligt att lillprinsen går & gjorde dagisfröken paff :)
    /Kraaaam från mig i goa ☼

    SvaraRadera