söndag 5 juni 2011

Living and home!

Dagen som varit har varit underbar. hel skönt ute och min älskling har varit ledig nästan hela dagen och umgåtts med oss.. såå mysigt.
Vi har varit hos Madde och Fredrik å hälsat på.
Madde skulle ha ett Living and home party men kom inte mer än jag å min älskade. Men snälla Anna ställde upp och visade saker ändå för oss så skoj. och mysigt.
Blev allt lite shoppande:) hihi..
Men kommer bli snyggt här hemma sen:)
Jag ska oxå ha ett sånt party nån gång i sommar har inte bestämt datum ännu men det kommer.

Ja på onsdag så fyller min lilla prinsessa år och jag hoppas att hon ska bli nöjd över sina paket men det blir hon säkert det hon får e nog det som ligger på topplistan eftersom hon säger att hon önskar detta varje dag.. hihi..
Men måste hitta lite andra saker till henne oxå lite små grejer det e ju skoj å få många paket jue:)

Puss å kram, sov så gott å ta vara på er.

2 kommentarer :

  1. Men va' synd att inte fler kom på "Living and Home" partyt...
    Visst har de fina saker ♥...
    Vi skulle gärna vara mé & fira lilla Meia på sin födelsedag på Onsda'...Kraam

    SvaraRadera
  2. Det var helt okej ändå att få komma och visa er Living and Room! Tack för en fantastisk dag! Skönt att vi kunde sitta ute också :)

    Ha det gott!
    Kram på er!

    SvaraRadera