söndag 12 juni 2011

KALAS!!!

Ja då hade vi ett kalas för lillan igår och oj så många paket hon fick och vad lycklig hon blev:)
Hon fick ett paket med många olika saker i det var en docka med många tillbehör som cyklop, simfötter en badring m.m utav malin med fam och så fick hon strykbräda av gammel mormor Iris och gammelmorfar Rune, Ett strykjärn utav mormor och tidigare har hon fått en balans cykel, Så fick hon en Pippi bok v Erica med fam, så fick hon en sparkcykel, hello kitty klistermärken och en nicke nyfiken film av farmor och Micke och en hello kitty boll av Micke:) , å så fick hon en trampebil av Farfar och Barbro, En fin klänning och en t-shirt av Madde och Fredrik, och några slags byggklosar eller vad man ska kalla det av Maria med fam och så klart så fick hon den efterlängtade studsmattan av mig och pappa crille. Vet inte om jag glömt något nu men har jag det så säg till om ni önskar vara med på detta inlägg :) Av mig och crille fick hon ju tidigare på sin dag en nicke nyfiken som gosedjur, en grej man kan leka med ute i vatten, ett tennisracket med en boll, ett pussel, och en klänning tror det var något mer men kommer inte ihåg nu:) Och av Sofia och Björn fick hon en kaffe service med hello kitty på:)

En mycket nöjd liten tjej la sig igår med många tankar och hon summerade hela dagen innan hon somnade och var sååå nöjd med sin dag. Vaknade dock under natten och drömde men fick sova så gott hos mig och pappa crille:)
Idag hade hon ont i benet tror det var träningsvärk efter allt hoppande:)
Har mycket tårta kvar om någon vill komma och fika:)

Många kramar till alla som läser och tack till er alla som var med och firade våran sessa.

8 kommentarer :

  1. Jaaa,det var verkligen ett lyckat kalas & sååå go & fin Hello Kitty tårta!!!
    Tack såå ♥-ligt från Farmor & Micke...
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Hello Kitty Boll fick lilla Meia av mig me /Kram Micke

    SvaraRadera
  3. Just det ja micke jag visste väl att jag glömt något:) ska skriva med den:)

    SvaraRadera
  4. *Haha* Micke e ju rolig....
    Jajja /Kraaaaaaaaaaam & Tack så ♥-ligt igen från Farmor här i ☼

    SvaraRadera
  5. Farmor kikar in mé "Nallen" & säger Tack så ♥-ligt för ett underbart 3-års kalas/Kram Kram...Puss Puss ses en annan da'...älskar dig som lilla Meia brukar säga *thihii*

    Pst....Emelie...
    Jag är jätteglad över min klänning till bröllopet - Äntligen - *fniss*
    Har mailat över foto från kalaset mé ;)

    SvaraRadera
  6. Kikar in från Annmis blogg,förstår att din lilla tjej blev glad för så fina presenter!

    SvaraRadera
  7. Jag tror Meia gillade Hello Kitty bollen och lille Colin med hehe

    SvaraRadera