onsdag 22 juni 2011

Vikt!!

Ja just nu så har jag varken tid eller ork att bry mig om å kämpa för vikten. men har legat kvar på samma vikt som jag slutade på så jag bryr mig inte speciellt mycket. jag går ju inte upp i alla fall.
Behöver nog ha en paus i kämpandet tror jag:)
Tror man behöver det efter hårt slit men snart ska jag börja kämpa igen. snart e det ju dax för bröllop:)
Så jag måste ju komma i min fina klänning jag köpt i värsta fall får jag väl köpa mig en annan:) hihi..
Men men det löser sig nog motivationen kommer smygandes varje dag så snart börjar jag..

Idag har det varit en väldigt slö dag. jag har inte känt ork för något. bara degig å hängig men orken kommer nog får hoppas på det. i morgon e det tänkt att jag inte ska jobba så länge utan hämta barnen vid två tiden för att ge mig ut och plocka blommor med dom:) så kan vi göra midsommar kransar till oss...
Hoppas på bra väder bara sen får vi se om det blir en sväng in till stan för att hitta ett par jeans jag behöver verkligen ett par jeans så hoppas på detta.

Ha det så bra alla läsare ta hand om er. kram kram

2 kommentarer :

  1. Hoppas motivationen kommer! Ha det riktigt bra i midsommar!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Du ska se att motitvationen kommer tbx...
    Härligt att ut & plocka Midsommarblommor /Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera