söndag 26 juni 2011

Rolig prinsessa:)

Hihihi ja då var snart denna dagen över och jag skulle gå och stänga dörren till Meias rum förut då hon somnat med dörren öppen. till min förvåning så ser jag inget barn i sängen, men däremot en glimt av täcket på golvet bakom dörren:) där ligger våran prinsessa ner bäddad under täcket och sover jag blir fundersam och går å kikar i sängen. där har hon smulat sönder en plastblomma. vilket hon förmodligen inte vill sova i men inte vågar berätta för mamma och pappa. utan lägger sig då snällt och bäddar ner sig på golvet... så himla söt våran bus unge:)
Ja hn e rolig med sina hyss tycker jag allt. härom dagen kom jag på henne med att ha ätit o´boy pulver:) hela ungen va chokladig:) Ja hon hittar på sin bus hon man får se upp:)

Helgen har varit fantastisk på många sätt och vis. på midsommar så fira vi dagen med mamma och pappa åt god silla middag inte barnen då utan det blev korv och mos till dom men lika lyckliga va dom för det:) och jag, mamma och meia var i Balteryd för att dansa men dansen var då redan slut:( men vi hade annat att kika på dom hade ju lite uppträdanden:) Kvällen blev hemma med älsklingen och en mysig kväll var det:)

Gårdagen bjöd på bus hos mormor med några av kusinerna till meia och eftermiddagen hos svärfar som fyllde år, detta var vi ju tvugna att fira såklart och det var jätte trevligt. Och kvällen bjöd på grillat mums:)

Dagen idag har varit bra jag och barnen har mest myst och vi väntade på pappa som slutade tidigt. då blev det pappa mys:) hihi..

Ha det nu så underbart.. många kramar i den mysiga kvällen

1 kommentar :