torsdag 16 juni 2011

Våra barn!!

Hmm vet inte vad jag ska skriva om??
Jaa idag har det varit en tröttsam dag..
kan inte förstå att man kan vara så himla trött hela tiden jag tycker jag sover tillräcklig och äter hyfsat bra i alla fall:)
Men kanske dricker jag för dåligt?? ja vad kan det vara?? jag orkar mig i alla fall genom dagarna.. å det e ju alltid något...

Min lilla kille går hela tiden nu kryper nån gång bara men oj vad fort det har gått nu när han lärt sig. det tog inte många dagar å veckor innan han gick helt från det han började. han e sååå söt å han förstår så himla mycke. e lik syrran på det. hon har ju varit tidig med allt. hon säger att hon skulle fylla fem å det kan man nästan tro. hon e så med på allt och diskuterar om det mesta ja hon e en kvick tjejj som kan det mesta helt enkelt, och lilleman tar efter han e ganska lik syrran med detta. när han väl lär sig något går det fort fram:)
Om man frågar honom saker så svarar han mmm om han vill det annars har han ett väldigt bra humör:) hihi.. slåss kan han i alla fall om det inte blir som han vill men det e ju scharmigt att alla har sin egen lilla grej eller??
På meias tre års kalas. Stora killen:)

Meia har sitt kalas stor tjej nu:)


Jaja dom e helt underbara mina små goa barn älskar dom över allt annat...Har undrat många gånger: Vad gjorde man innan man fick barn?? vad gjorde man med all den tiden som går åt till barnen nu?? fattar inget..
Och tiden går så fort alldeles för fort.. ta vara på er, ta hand om er och era nära. Lyssna på era hjärtan och inte på andra som säger åt er att göra saker si eller så...

Kram kram

4 kommentarer :

  1. Åh så fina bilder! Mysig tårta :)

    Mängder med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Oooooo,Farmors sötisar / Puss....
    Så vackert det blev med kollagen ♥
    - Skojsigt att du satte in dem -

    Ta hand om er & ha det sååå gôtt/Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder på Meia och Colin,wao

    SvaraRadera
  4. Söta bildmontage=)

    SvaraRadera