måndag 27 juni 2011

Blommor:)

Har fått jätte fina blommor av min älskling idag:)
Det var fem röda rosor och någon vit blomma vet inte vad dom heter men små på en kvist:)
Sååå fina ska ta ett kort och lägga ut dom här men inte just nu:)
Och jag fick dom med blomsterbudet sören. till och med:) hihi...
Ja nu slog han på stort det e första gången på åtta år som jag typ får en blomma:)
har nog hänt en gång tror jag...
å nu till och med med ett blomsterbud...

Dagen har varit ganska bra nu lagar jag mat som ska vara klar till älsklingen kommer hem..
Annars har dagen bjudit på jobb och diverse grejer..
Meia e en riktig liten busig tjej men ååå vad jag älskar våra underbara barn..

Ta hand om er kram kram

4 kommentarer :

  1. Oj det ja! Men åh så gulligt av honom!!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Wiiiii,såå underbart för dig & sååå gulligt av honom/Kraaaam på Er alla!!!

    SvaraRadera
  3. Psst...Föresten Em...
    Det låter som "Brudslöja" den Vita blomsterkvisten ;)

    /Kraaaaaaaaaam i ☼

    SvaraRadera
  4. Kikar in "igen" med min lilla Nalle,kommer nog kommentera från den till dig det blir liiite "rörigt" annars ,Em & Farmors sötisar/Kram Kram i välls ☼

    Psst Supersött gjort av din Älskling,det värmer i ♥

    SvaraRadera