tisdag 17 maj 2011

Jobb!

Ja nu har vi varit igång i några dagar i butiken det är verkligen jätte skoj:)
Och det har gått väldigt bra.
Igår så städade jag klart alla lådor under godiset så nu e det rent och fräscht där oxå.
Och så har vi organiserat upp lådorna ordentligt nu. skönt att slippa det idag:)
Snällt att Andreas hjälpte oss igår så snällt att han hjälpte till och städade:)

Stod lite i kassan igår oxå det gick jätte bra:)
Men det finns allt lite att göra och att får ordning på så man får en struktur på det hela.
Men snart så e vi nog där oxå:)

Idag ska vi rensa bland alla tomma lådor som har blivit nu under städningen.
så det blir nog bra.

Ha det bra alla läsare.
Kom gärna förbi Sörens i Tibro.

Puss och kram

4 kommentarer :

  1. Skönt att det går bra! Och att det blir fint när ni städat det kan jag tänka mig! Har jag ärende till Tibro lovar jag att komma in :)
    Ha det gott!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Wiiiiiiiiiiii,va härligt att det gått bra & det hoppas vi att det gör fortsättningsvis mé såklart :)

    Joodå...Vi kikar förbi & kommer numer handla "vårt" mys på SÖRENS såklart *thihii*
    Tror nog det blir mest min Micke då han jobbar i & för sig,men...men...

    Lycka Till Kraaaaaaaaaaaam från mig!!!!

    SvaraRadera
  3. Härligt att det går bra ♥....
    Idag var Farmor förbi & Kramade Meia,hon blev sååå glad att jag kom & lillprinsen Colin smilade upp sig hela han *thihihi*
    De är såå söta /Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Roligt att det går bra med butiken och jag handlar numer på Sörens hehe!Kram Micke

    SvaraRadera