fredag 22 april 2011

påsk!

Ja natten som var hände det hemska saker lillan kräktes, men jag tror absolut inte det var magsjuka. Hon spydde en två gånger typ precis efter varandra och mådde lite illa. sa att hon skulle kräkas och hon ulkte men det kom inget mer. Då borde det ha kommit galla. Men jag tror att allt berodde på dåligt med mat under gårdagen och att vi gick på cirkus det kan ju bli lite för mycket av det goda ibland då hon fick godis och popp corn å så med lite mat. Det var helt enkelt dåliga rutiner igår.

Idag har hon varit helt som vanligt ätit som vanligt och lekt som vanligt, så jag tog med barnen ut för att handla lite mat och så klart påsk godis. Men det var slut på nästan allt godis så fick skicka bud med mamma som skulle in till skövde.

Under eftermiddagen så fick Meia och Colin vara påsk kärringar:) det var skit kul:) Meia hade målat kort och så påskade dom tillsammans med Lucas och Jennys barn Amanda, William och Oliwer. Dom fick verkligen massor med godis Meia kommer aldrig orka hela den korgen som hon fick:)
Hon fick inte äta så mycket godis idag heller eftersom hon hade spytt under natten även fast det inte är magsjuka så kanske magen inte tycker det är så bra med mycket godis efter en sån sak.

Idag var det tänkt att jag skulle ha gått på begravning vilket jag fick ställa in. Men det var nog jätte fint i alla fall.
Jag var på begravning i Tisdags det var lite jobbigt men idag hade det säkert varit lite jobbigare. Men känns ändå lite skönt att jag inte kunde gå. Hade nog inte orkat det heller eftersom jag inte sovit så bra.

I morgon så får nog barnen påska lite till Meia vill gå och påska för Farfar och Barbro men dom var inte hemma när vi var där så får se om dom e det i morgon annars får vi ta det senare någon dag. Och så ska hon åka och påska hos Farmor och Micke, vi får se när det blir:)

Imorgon blir det till att köpa mer saker inför påsk helgen alltså MAT
såklart det måste man ju ha:)

Glad påsk till er alla.
Kram kram

2 kommentarer :

  1. Skönt att Farmors tjejj är bättre :)
    Härligt att "Påska"
    Ha en Gooooooooooer Påsk /Kraaaaaaaam

    L♥VE YOU!!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni inte blivit sjuka.
    Glad Påsk till er alla!

    Kram

    SvaraRadera