söndag 24 april 2011

Golfbanan!

Hihi idag har vi haft en mys dag hela familjen.
Jag var jätte dålig i magen under natten och morgonen så barnen fick mest vara alltså titta på tv å så i morses.
Jag struntar ju såklart inte i dom. Som ni förstår.
Sen så var vi ute en liten stund och sen bar det iväg till Hjo en sväng:)
Vi träffade Anna å Ch en jätte snabbis vi måste ta och ses lite längre å ta grillning eller nått det vore skoj. Vi han å prata lite i alla fall, skoj.

Sen åkte vi upp till golfbanan en liten stund hela familjen det var mysigt å jag var super glad :)  hihi min älskling lärde mig att slå:)
Jag slog till och med driver det var verkligen skit skoj. så nu ska jag nog ta gröna kortet men först måste jag ju hitta några dam klubbor:)
Någon som vet nån som har några till salu?
Meia fick ju oxå slå lite bollar så skoj hon tyckte det var men måste ju fixa några barn klubbor till henne eftersom hon får lite ont när hon försöker slå med pappa STORA klubbor går ju inte så bra.
Någon som har några små klubbor till salu?
Dom minsta som finns???

Hade super bra nu.
Glad påsk i efter hand:)
Kram kram

2 kommentarer :

  1. Wiiiiiiiiiii...Va härligt :)
    Jaa,golfbanan är såå vacker nu,men..Du har inte Maria kvar Samuels små klubbor?
    Annars finns det set på Stadium ibland så kika där...

    /Puss & Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Verkligen roligt att träffa er!! MÅSTE absolut träffas snart!!!
    Skönt med en dag på golfbanan!

    Kram på er!

    SvaraRadera